......i aM

emo0o0 luv & lonleyness & every thing that grows ur heart

I'm burried in dead lock

 

من......هستم

من هستم ،  یه دختر ، یه خواهر ، یه خواهر بزرگتر

یه عمه ، یه خاله ، یه دوست ، من یه یار هستم

یه دانش آموز ، یه دختر جوان

یه زن رو به رشد ، من دلگرمم و ترسیدم

وحشت زده و آشفته

من با محبتم

گریه میکنم

با ملاحظه ام

و کمک میکنم

من بیمارم و خسته

من خجاتی هستم و دوستانه

هم با احتیاط و هم بی احتیاط

من شکسته ام و سالم

من گمراه و نفهم و فریبنده ام

من سخت کوش و مصمم هستم اما از درون یه کم میترسم

من آرزو میکنم و رویاهام رو خیال میکنم

من خدا رو عبادت میکنم و اشکام رو گریه میکنم

من به ظاهر میخندم در حالی که در باطن در حال مرگم

من به حرف دیگران گوش میدم همونهایی که به من گوش نمیدن

من روی پوست تخم مرغ راه میرم و روی آتش

من به علاقه شدید اعتقاد دارم ولی به عشق حقیقی نه

من هم دوست دارم و هم پس میزنمت

میخوامت اما نه خیلی

من در آن واحد هم همه چی هستم هم هیچی نیستم

و تمام چیزی که ازت میخوام اینه که دوسم داشته باشــــــی !!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت15:39توسط nazi giGz | |